Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu


Možno ťa zaujme:

www.Filmujeme.sk

www.Serialis.sk

www.Najlepsie.eu

www.Filmy.Najlepsie.eu

www.Fit-Life.sk 

 

Vtipy, citáty filozofov, SMS priania, hádanky a básničky najlepšie. Úplne zadarmo.






Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu

 


 

Efektívne zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu je v dnešnej dobe asi jeden zo sto divov sveta. Ďalší z týchto divov je udržanie si túto návštevnosť a nenechať sa prevalcovať konkurenciou. Teda ako zvýšiť návštevnosť stránky? Ako si udržať ľudí? Čo má obsahovať stránka? Ako zaujmem ľudí? Toto sú otázky, ktoré budeme riešiť ako efektívne zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu.

 

 

1. Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu – autosurfy

 

 

Autosurf je asi najkvalitnejší a najrýchlejší nástroj na zvýšenie návštevnosti. Ale aký surf? Ja odporúčam niekoľko autosurfov. Vaša úloha je už len spustiť si stránku a týmto zarábať kredity, ktoré míňate nato, aby vaša stránka bola zobrazovaná.

 

Prvý, veľmi kvalitný a jednoduchý systém na zvýšenie návštevnosti webových stránok zaraďujem www.websurf.cz, pretože pri tomto websurfe je možné spustiť aj viac surfovacích stránok naraz, preto zbieranie, zarábanie kreditov je ďaleko rýchlejšie, ako u ostatných autosurfoch. Tento systém má možnosť aj manuál surfovanie, aj rôzne ďalšie iné surfovanie.

Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

 

Druhý, taktiež kvalitný a zaujímavý autosurf, ktorý je slovenský, takže možno aj vy nájdete čo práve hľadáte. Vieme, že stránky na surfoch – neznáme stránky sú často krát lepšie a prepracovanejšie ako tie, ktoré google vždy dáva na prvé miesto. Naspäť k téme. Tento druhý autosurf je www.autosurf.sk.

 

Tretí v poradí autosurf na zvýšenie návštevnosti stránok, webov, blogov je systém, ktorý som si obľúbil už pred pár rokmi, pretože je jednoduchý a veľmi efektívny. Je v českom jazyku, čo ma tiež potešilo, čiže neboli žiadne problémy s jeho spravovaním. Čiže tretí autosurf je www. autohits.horys.com.

 

Štvrtý a posledný autosurf je Nemecký, ale veľmi kvalitný a efektívny na zvýšenie návštevnosti vašich stránok. Založený je nemeckými programátormi a preslávený už do celého sveta. Už je funkčný vo viacerých jazykoch, vrátane anglického a ruského. Konkrétne sa jedná o www.ebesucher.com.

 

 

2. Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu - Google

 

 

Google je dôležitý faktor, ktorý má rozhodovať v akom poradí sa bude zobrazovať vaša stránka. Pre zvýšenie návštevnosti stránky to má obrovský význam a obrovský vplyv. V skutočnosti to nie je Google, kto rozhoduje o efektivite a samotnom zvýšení návštevnosti, ale ste to vy. Google radí do svojho zoznamu stránky podľa viacerých faktorov, napríklad pagerang. My sa však budeme zaoberať samotným obsahom článku, ktorý taktiež Google roboti rozoznávajú. Ak ide o článok, stránku, ktorá sa týka dajme tomu vtipov, citátov, atď., tak je dôležité, aby samotný obsah bol 100% zameraný len na tieto témy, aby sa neodbočovalo od témy. Moderný systém google vie v dnešnej dobe rozoznať obsah, čiže vie zistiť, ktorý článok je lepší a nie je pravda, že musí byť dlhší, že musí byť viac krát spomenuté kľúčové slovo. A asi najdôležitejší faktor, ktorý vám môže pokaziť úplne akékoľvek zvýšenie návštevnosti je duplicitný článok, text, vtip, citát. Ak sa na 100 stránkach nachádza úplne ten istý obsah, tak Google zaradí na prvé miesto len stránku, ktorá mala ten daný obsah ako prvá, ostatné stránky budú úplne na posledných priečkach.

Treba si dávať pozor aj na zaradenie do Googlu, niektoré stránke Google do svojho zoznamu nezaradí, čo nemusí to mať ani dôvod. Toto môže veľmi skomplikovať zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu. Ale dá sa pridať stránka manuálne. Ešte je dôležité neregistrovať stránku náhle do všetkých vyhľadávačov naraz, preto Google to vyhodnotí ako stránku nespôsobilú a môže ju vyradiť na čiernu listinu, no týmto sa budeme zaoberať trošku neskôr.

 

 

3. Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu - výmena odkazov

 

 

Výmena odkazov je jeden z najstarších trikov ako zvýšiť návštevnosť stránok, ktorý sa používa až dodnes. Prečo tak dlho je dokáže zostaň na trhu tento trik? V minulosti sa odkazy vymieňali len preto, aby boli viditeľné na iných stránkach, aby si ľudia prečítali a navštívili stránku. Dnes to nie je celkom tak. Už veľa vyhľadávačov rozoznáva kvalitu stránok podľa toho, koľko odkazov smeruje na koľko stránok ona odkazuje. Tento pomer je rozhodujúci. Je podstatne lepšie, čím viac stránok na vás odkazuje. Týmto si môžete byť istý, že váš obsah je dobrý, keďže sa na vás odvolávajú aj iné stránky, je to ideálny spôsob ako zvýšiť návštevnosť svojej stránky. Ale ako a s kým vymieňať odkazy? Je to jednoduché, najlepšie bude, keď si budete hľadať partnerov vám podobných, čiže ak máte stránku, web, blog o vtipoch, citátoch, SMS, tak si hľadajte na výmenu odkazov stránky s podobným obsahom, podobným pagerankom a podobnou návštevnosťou. Je jasné, ak stránka, ktorú oslovíte má lepšiu návštevnosť, väčší obsah a lepší samotný pagerank, tak je to pre vás veľká výhoda. Výmena odkazov je vždy zisková pre obidve strany, ak to nie je prehnané a odkazy sú primerané a vhodné.

Dnes už nehrá rolu aký je veľký banner, alebo kde je umiestnený (samozrejme, ak nie je cielený). Banner, ikony, odkazy sa už ukladajú na stránku predovšetkým kvôli vyhľadávačom. Bannery, cielené odkazy a podobne používajú viac – menej len väčšie firmy s cieleným odkazom a obsahom.

 

 

4. Zvýšenie návštevnosti stránky, webu, blogu - registrácia do vyhľadávačov



Registrácia do vyhľadávačov je veľmi dôležitý asi preto, lebo aj sami keď niečo hľadáte, používate nejaký vyhľadávač, ostatní nie sú žiadna výnimka. Každý z nás používa vyhľadávač a líšime sa len v tom, že nie každý používa ten istý, preto je lepšie vašu stránku registrovať do viacerých vyhľadávačov. Najefektívnejší webový vyhľadávač je Google, preto je dôležité mať stránku registrovanú aj tu. Prevažne sa stránka v tomto systéme zaregistruje sama od vytvorenia do nejakých 2 týždňov prípade 2 mesiacov. V opačnom prípade sám Google dáva možnosť manuálne registrovať svoju stránku. Sú aj rôzne iné slovenské, české, európske, americké alebo celosvetové vyhľadávače, ktoré vám viac-menej zaistia skvelú návštevu. Je to pravda, ale vy musíte vyhľadávaču zaistiť svoj skvelý obsah stránky. Na jednej strane je veľmi dobré si zaregistrovať stránku do čo najviac vyhľadávačov, aby zvýšenie návštevnosti bolo efektívne, no na druhej strane asi nie je dobré sa dostať na čiernu listinu u spoločnosti Google, pretože Google používa najväčší počet ľudí u nás. Preto si najprv sami zvážte, kde chcete mať registrovanú svoju stránku a cielene si ju zaregistrujte. Je ešte možné toto registrovanie nechať na profesionáloch, ale je to spoplatnené, čo sa vám podľa mňa neoplatí.

Registrovaním do vyhľadávačov nemáte nikdy čo stratiť. Skúste rozmýšľať ako ostatní. Ak hľadáte vtipy, citáty, SMS, tak ich asi hľadáte na inom vyhľadávači ako keď hľadáte auto, pretože niektoré vyhľadávače vám uľahčujú vyhľadávanie podľa miesta, kde je registrovaná stránka, podľa aktualizácií a rôznych ďalších kritérií. No na zvýšenie návštevnosti je registrácia do vyhľadávačov veľmi žiadaný a ideálny partner.



5. Zvýšenie návštevnosti - Názov článku, obsah článku



Názov článku musí byť adekvátny k obsahu článku. Ich spolupráca možno nie je tak viditeľný ale je veľmi podstatná pre vyhľadávače, čitateľov.

Názov článku rozhoduje!!! Môže zviacnásobiť vašu návštevnosť vašich stránok. Čiže treba sa zamerať na dopyt ľudí. Názov článku by mala byť stručná charakteristika článku, či už 2 slovami, 3, 4, 5, alebo jednou vetou. Viac nie! Dlhší nadpis, teda názov robí zlú vizualitu, čiže len z tohto dôvodu sa neodporúča.

Ale teraz k tomu obsahu. Čo je dôležitejšie, kvalita, alebo kvantita? Ešte pred 5 – 7 rokmi to bola jednoznačne kvantita. Kvantita rozhodovala a kto mal najviac článkov na stránke, mal najväčšiu návštevnosť stránky, ale doba sa mení. Google, Zoznam, a iný roboti dokážu rozoznávať kvalitu daných článkov. Kvalita článku vám môže pomôcť na vrchol, ale tak isto vás môže zhodiť na zem. Ak by som si mal dnes vybrať, či pridám na stránku 10 článkov, ktoré sú síce po 10 strán rozpísané, alebo jeden na jednu stranu ale prehľadne, kvalitne napísaný, tak ani chvíľu nerozmýšľam. Kvalita vyhrala.

O čom písať je tiež veľmi dobrá otázka. Čo zaujíma ľudí? Dosť ťažká otázka, ale veľmi dobre položená. Skúsme si predstaviť, čo čítame my, alebo čo čítajú ľudia, čo kupujú, aby si prečítali? Ideálny nástroj na zvýšenie návštevnosti stránok alebo na čitateľnosť je písanie nereálnych, nepravdivých článkov, to zaberá vždy a vždy ľudia tomu uveria.

Ďalší prípad je písať články, najlepšie aktuálne a posielať ich do rôznych časopiseckých stránok aj so svojím odkazom. Je to ideálny spôsob ako dotiahnuť čitateľov na svoju stránku.




www.Fit-Life.sk Doplnky výživy pre športovcov